امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

اختلاف هوادار متمول با سیاست‌های درویش

  • کد خبر: ۲۳۹۰۰۲
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
اختلاف هوادار متمول با سیاست‌های درویش
باشگاه پرسپولیس هوادار حامی خودش را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر به این دلیل در فصل نقل و انتقالات موفق بود که هوادار متمول در فرصت‌های مناسب به کمک این باشگاه آمد و با پرداختی هایش راه سرخپوش شدن چند بازیکن شاخص را هموار کرد. اتفاقی که در تابستان جاری هنوز رخ نداده و این مسئله تاثیر زیادی در جدایی چند سرخپوش و نیامدن بازیکنان زیادی به این تیم شده است.

 در همین راستا با خبر شدیم که هوادار متمول یکی از حامیان اصلی دراگان اسکوچیچ بود و تمایلی زیادی داشت او سرمربی پرسپولیس شود، اما رضا درویش و مشاورانش در نهایت گاریدو را انتخاب کردند. از آن موقع به بعد این هوادار متمول اعلام کرده که تا زمانی که درویش هست پرداختی به باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت و مخالف سیاست‌های این مدیر در باشگاه محبوبش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->